Volvo demonstreert verlichting in abri’s

26-11-2013 (08:08) - Marketing

Volvo gaat een nieuwe techniek te demonstreren in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux. Het is voor het eerst in Nederland dat deze geavanceerde ‘slimme’ lichttechnieken in een buitenreclamecampagne zijn toegepast.
 
Volvo wilde het Permanent Adaptief Grootlicht (nieuw in de Volvo S60, V60 en XC60) naar een groot publiek toe demonstreren. De Zweden vonden in Arnold Amsterdam, Boondoggle, JCDecaux Innovate, Mindshare en Kinetic de creatieve partners om dit te realiseren.
 
De consument kan de komende week op vijf drukbezochte stadslocaties zelf ervaren hoe de ‘slimme verlichting’ van Volvo werkt. De posterkast van de Abri’s en Mupi’s is omgebouwd naar een schaalmodel van de voorzijde van de Volvo XC60. 
 
Net zoals in het echt, schijnt het Permanent Adaptief Grootlicht voortdurend, maar wordt met een camera bepaald welk deel van de lichtbundel moet worden verduisterd. Waar de voorbijgangers zich ook bevinden, niemand wordt verblind door het sterke licht. Hiermee wordt een accurate weergave gegeven van de werking van het mechanisme.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch