VPRA introduceert PitchAdvies

19-09-2013 (00:00) - Marketing

Brancheorganisatie  VPRA biedt het VPRA PitchAdvies. Voor een vast bedrag van €800,- per maand helpt één van de VPRA alumnileden opdrachtgevers bij begeleiding naar een passend PR-bureau. Daarnaast is er een gratis te downloaden handleiding.
 
David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘We merken dat organisaties moeite hebben bij het uitschrijven van een goede pitch. Maar ook de public relations- en communicatieadviesbureaus vinden het lastig om in een pitch te acteren. Wat zijn de spelregels? Wie zijn je concurrenten? Wat is de briefing en pas ik eigenlijk wel bij deze klant of opdracht?’ Dit was dan ook de reden om potentiële opdrachtgevers te helpen. Bedrijven en organisaties kunnen onze handleiding gratis downloaden van onze website.
 
Om het proces helemaal goed tot in de puntjes te laten verlopen, biedt de VPRA daarnaast “het VPRA PitchAdvies”. Gribnau:  ‘Voor een vast bedrag van €800,- begeleidt een van onze alumnileden u naar een passend PR-bureau. Deze leden zijn volstrekt onafhankelijk, omdat hij of zij niet mee mag dingen naar de opdracht. Bovendien zijn de alumni niet meer actief op zoek naar opdrachten. Deze leden hebben vaak wel een vakgerelateerde werkervaring van 30 jaar.’


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch