WiFi vanaf nu mogelijk met FriFi

28-11-2013 (08:18) - Marketing

FriFi, een aanbieder van WiFi-marketingoplossingen, is officieel van start gegaan. Met FriFi kunnen organisaties via hun WiFi-netwerk meerwaarde halen uit hun klantcontacten. 
 
Na een testperiode bij onder andere Cosmo Hairstyling en de Pastabar is de WiFi-marketing tool nu beschikbaar voor alle ondernemers. FriFi stelt ondernemers en organisaties in staat om relaties op te bouwen met klanten en maakt het makkelijk de marketingstrategie te optimaliseren en de ROI van campagnes te evalueren.
 
De aanbieder biedt organisaties de mogelijkheid om de inlog-pagina van hun gratis WiFi-netwerk zo aan te passen dat zij de gewenste interactie met hun klanten kunnen starten. 
 
Momenteel biedt FriFi de keuze uit zestien zogenaamde social buttons. Variërend van een ‘like’ op Facebook, een check-in via Foursquare of het bekijken van de menukaart krijgen bezoekers via de buttons toegang tot het gratis WiFi-netwerk.
 

 


Bureaus

Media

Economisch