Wonderjeans maakt opmars in Europa

08-12-2009 (10:01) - Marketing

Not Your Daughter’s Jeans (NYDJ), het innovatieve spijkerbroekenmerk dat eerder Amerika veroverde, begint in 2010 haar opmars in Europa. Het afgelopen weekeinde werd de campagne voor Duitsland, Engeland en Nederland gelanceerd in Keulen, waar inwoners geconfronteerd werden met bijzondere spijkerbroeken die aan lantaarnpalen hingen.
 
NYDJ wordt niet voor niets wonderjeans genoemd. Dat komt omdat de spijkerbroek een maatje kleiner oogt dankzij de innovatieve ‘Lift Tuck Technologie’. De jeans gebruikt iets meer van het elastische lycra, wat zorgt voor meer draagcomfort. Het echte geheim schuilt in de weeftechniek. Het gepatenteerde criss-cross ontwerp zorgt voor meer stretch aan de voorkant. Daardoor wordt de buik platter en wordt de achterzijde gelift. Vrouwen lijken hierdoor een en soms wel twee maten kleiner te dragen.

In Amerika is de spijkerbroek in korte tijd uitgegroeid tot een rage, niet in het minst omdat Oprah Winfrey NYDJ in haar programma uitriep tot ‘best zittende en meest comfortabele jeans ooit gemaakt’. Volgens haar is NYDJ  ‘de nummer 1 jeans voor echte vrouwen met echte rondingen’.
 


Reacties

beetje flauw van de redactie om zo'n bizarre foto te plaatsen bij dit bericht zou ik zeggen. Of bevind ik me op GeenStijl.nl?
Stephan @ 08-12-2009 15:35 uur
Ik vind het ook storend? Waarom elke keer van dergelijke foto's als het om vrouwen gaat... het is niet de eerste keer dat we zoiets aantreffen op jullie website. Doe er dan gewoon een voorbeeld van een Wonderjeans bij...
Marjolein @ 09-12-2009 11:04 uur

Bureaus

Media

Economisch