Z24.nl lanceert ‘expert concept’ voor branded content
28-11-2012 (08:37) - Marketing
Adverteerders met het midden-en kleinbedrijf als doelgroep kunnen nu thought leadership en conversie opbouwen in een domein-exclusief samenspel met de redactie van Z24, de grootste MKB-site voor zakelijk en financieel nieuws. OmnicomMediaGroup adviseerde bij de ontwikkeling.
Bedrijven kunnen hun kennis en expertise ontsluiten voor hun doelgroep door middel van een eigen expert. ‘Als grootste site voor het MKB weten we dat je ondernemers alleen kunt boeien met nieuws en relevante informatie’, zegt Arend van den Berg, uitgever/hoofdredacteur van Z24.
‘Z24 heeft het nieuws, maar bedrijven hebben vaak een schat aan nuttige informatie die grotendeels ongedeeld en dus onbenut blijft. Wij gaan helpen die content te ontsluiten want content marketing zal steeds belangrijker worden. Daarom creëren wij nu een manier om op geloofwaardige en authentieke manier contact te leggen met de MKB-doelgroep.’