Zomernieuws (18): Lipton organiseert watergevecht
05-08-2013 (08:14) - Marketing
Het drukbezochte Scheveningse strand was vrijdagmiddag het toneel van een watergevecht, waaraan ruim honderd mensen mee deden. De hete zomerdag was voor Lipton Ice Tea aanleiding om onder het motto Hou je hoofd Koel Nederlanders verkoeling te brengen met een watergevecht.
Het ijstheemerk voorzag de badgasten van gevulde gele ballonnetjes en kwam om de aandacht te trekken vanaf zee met een RIB boot om het watergevecht te beginnen, waarna meer dan honderd mensen volgden. ‘Hou je hoofd Koel is al een tijd het motto van Lipton Ice Tea. Met dit vrolijke watergevecht hielpen we mensen letterlijk een handje om het hoofd koel te houden. Dat is volgens mij wel gelukt’, aldus Joost Houben, Marketing Manager bij Unilever.
Na ongeveer tien minuten was het watergevecht ten einde en waren de deelnemers, aangemoedigd door toekijkende strandgangers, drijfnat en voldaan.