Clipit versterkt buitenlands aanbod

17-09-2015 (08:37) - Media

8.36 uur - De digitale knipseldienst Clipit verstevigt zijn buitenlandse aanbod om meer corporates, PR-bureaus en eventorganisaties aan zich te binden.

Eerder dit jaar bracht het bedrijf zijn mediamonitor, voor online nieuwsbronnen, naar het buitenland. Gisteren maakte het bedrijf bekend ook zijn social mediamonitor in het buitenland aan te bieden.
Bedrijven gebruiken de tools van Clipit om te zien wie in welke titel hoe over hen wordt gesproken. Dat varieert van corporates als Pepsi en Mercedes Benz tot PR-bureaus en festivalorganisaties die wil weten hoe in binnen- en buitenland over hen wordt gesproken.


In Nederland houdt Clipit ook bij hoe er in kranten en tijdschriften en op radio en televisie over de klanten wordt gesproken via praakherkenning van Media Destillery en om vermeldingen in kranten en tijdschriften te spotten leest Clipit gedigitaliseerde print via Issuu, Myjour en Elinea.


Bureaus

Marketing

Economisch