Fonk magazine 348: nieuwsgierigheid wint van bescheidenheid

12-10-2022 (10:30) - Media

Fonk magazine 348 is een visueel feestje waarmee we onze voelhorens uitsteken naar 2023. Een aantal designtrends passeert de revue. Plus: designbureaus spreken zich uit over wat voor professionals en voor consumenten in het verschiet ligt. En ook: aflevering 10 van Coolest Dutch Brands 2022 en nog veel meer. Dit is wat je in fonk magazine 348 kunt verwachten:

True story van Nicole Bekkers (FC88)
Coolest Dutch Brands (10) met We Are Eves
Challenger story met Wims Wafels
Nieuwe vergezichten met Brutus Amsterdam

Sebastiaan van Rijnsoever (Dart Group) zet piketpaaltjes naar een nieuwe toekomst

Design we like met: Karwei; Catherine Dix Ceramics; Kettal; Pouenat; Bang & Olufsen; Maison Margiela; La Zambra en Skoda

Designbureaus over trends van nu en straks met: Brum: packaging design wordt onderdeel van immersive brand experience; Total Design: simplificatie is de trend; D8 Amsterdam: Brave New World

Onze conclusie: in 2023 wint nieuwsgierigheid het van bescheidenheid. Alles kan, zolang het maar niet saai is.

Lees fonk magazine 3 maanden gratis!

Fonk magazine lezen, maar nog geen abonnement? Lees de digitale editie dan nu 3 maanden gratis. Aanmelden kan hier.

Toch liever een abonnement in print? Als je nu kiest voor een jaarabonnement (26 edities), ontvang je de digitale uitgave er een jaar lang gratis bij! Meld je hier aan.

 


Bureaus

Marketing

Economisch