Fonk magazine #355: hier kan geen webshop tegenop

18-01-2023 (10:30) - Media

Winkelen is leuk! Hiermee bedoelen we nu even niet het online bestellen met stapels kartonnen dozen erbij als collateral damage. Hiermee doelen we op het plezier dat fysiek winkelen kan brengen en het feit dat steeds meer mensen dat plezier (her)ontdekken. De “comeback” van de fysieke winkel lijkt steeds meer een gegeven en online en offline formules kiezen steeds vaker voor (meer) fysieke presence. In Fonk magazine 355 zetten we recente ontwikkelingen en meningen op een rij. 

Winkels zijn steeds vker belevenissen (die ontwikkeling voorspelden we al jaren geleden) en er lopen steeds vaker mensen rond die echt verstand hebben van hun product. Fysiek winkelen is een bevredigend proces, waar geen webshop tegenop kan.

De “comeback” van de fysieke winkel is dus iets waarop we konden wachten. Er staan ondertussen minder panden leeg, er worden gave retailconcepten ontwikkeld en als consument heb je meer keuze. En heb je geen tijd of zin om naar buiten te gaan? Dan kan die webshop altijd altijd uitkomst bieden.

In Fonk magazine 355

Comeback van de fysieke winkel met Scotch & Soda, FEST, Fjällräven, Adidas Store, SKECHERS, Breitling, Marie-Stella-Maris en Poggenpohl.

En dit zeggen: Guy Lokhoff (Hammerfest), Paul Roeters (Studio Kluif), Martijn de Beijer (Chunk) en Michiel Rijshouwer (Persuade)

Ook in deze uitgave

Female agency leaders (2) met Beppie ten Böhmer (iO Campus Amsterdam)
Coolest Dutch Brands (1, 2023): Wild ‘n Zilt
Nieuwe designtaal Lancia markeert elektrisch tijdperk

Lees Fonk magazine 3 maanden gratis!

Fonk magazine lezen, maar nog geen abonement? Klik hier en maak drie maanden gratis kennis met de digitale uigave (6 edities). 


Bureaus

Marketing

Economisch