Fonk magazine 361: sportmarketing als bindmiddel

12-04-2023 (10:30) - Media

Nu maatschappelijke inzichten zich steeds breder en verder verdiepen richting gender- en rassengelijkheid, gehandicaptenrechten, inclusie en duurzaamheid, zetten steeds meer sportmerken zich in voor een betere sporttoekomst voor iedereen. Ook de sportmarketing bureaus spelen hierin een cruciale rol, omdat zij als geen ander weten dat toonaangevende content helpt om een breed gedragen verandering te realiseren. FONK 361 is een must read!

In Fonk magazine 361, inventariseren we in het dossier sportmarketing de meest actuele trends en stagen we ook dit keer weer vijf sportmarketing bureaus, die elk op hun eigen terrein bijdragen aan de maatschappelijke waarden, waarvoor sport en sportmerken bij het brede publiek staan. Dit dossier biedt marketeers en agencies houvast.

En ook...

Natuurlijk houdt het ook deze keer niet op bij het dossier alleen. Een kleine greep uit deze eerste editie van april:

BNR hoofdredacteur Marc Adriani deelt speerpunten
Tamara Couperus in de serie Female Agency Leaders
The Swapshop genomineerd bij Coolest Dutch Brands
True Story met Wild 'n Zilt in de hoofdrol
PUMA x Rhude
en nog (heel) veel meer...

Fonk magazine lezen?

Bestel een exemplaar van deze editie in onze webshop òf ga voor een abonnement en ontvang een jaar lang elke twee weken een inspirerende, verse editie in je (virtuele) brievenbus!

Op de cover: PUMA presenteert de PUMA FUTURE ULTIMATE
Zie ook 
Puma lanceert Pursuit Pack 

 


Bureaus

Marketing

Economisch