Widespace verdubbelt advertentiebereik tot 200 miljoen smartphone-gebruikers
14-09-2015 (21:34) - Media
21.32 uur - Widespace, de Europese marktleider in mobile brand advertising, heeft zijn bereik op mobiele apparaten tot buiten de Europese grenzen uitgebreid. Adverteerders kunnen nu zo’n 200 miljoen unieke smartphone-gebruikers bereiken met advertising-diensten van Widespace.
Dit komt neer op 40 procent van de smartphone-gebruikers in Europa, de VS, het Midden-Oosten en Noord-Afrika. Dit is een groei van 100 procent ten opzichte van januari van dit jaar.
'De snelle groei van het bereik komt mede dankzij de groei van Widespace in nieuwe markten, alsmede de samenwerking met marktleidende media-uitgevers zoals Business Insider, Condé Nast, IDG, Reuters, Vice en Hears',, zegt Christophe Joyau, Chief Partnerships Officer bij Widespace.
In 2015 versterkte Widespace zijn marktpositie in verschillende markten en breidde zijn zakelijke diensten uit. Met nieuwe producten zoals StreamView en diensten als ‘100% viewability gaurantee’, de allereerste mobile advertising-oplossing met 100 procent zichtbare advertenties, biedt Widespace advertentie- en analysediensten met volledige focus op het merk die aantrekkelijk zijn voor zowel adverteerders als premium uitgevers.