Ontwikkel het recept voor excellente klantgerichtheid voor jouw eigen organisatie

Ontwikkel het recept voor excellente klantgerichtheid voor jouw eigen organisatie

23-08-2022 (13:26) - Opleidingen

Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. De post-HBO opleiding Service Excellence Management van Beeckestijn Business School laat zien hoe je dat bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief.
 

Pas het Service Excellence model toe

Deze opleiding is geschikt voor iedereen die betrokken is bij service activiteiten binnen een organisatie. Je gaat je huidige kennis verbreden en verdiepen en dit toepassen in de praktijk, namelijk jouw eigen organisatie.
 
In 11 dagdelen:
 
·      Leer je volledige klantgerichtheid realiseren in jouw organisatie
·      Ga je aan de slag met het Service Excellence model
·      Ontwikkel je je eigen service excellence plan, direct geschikt voor implementatie
 

Meer weten over deze opleiding?

Lees meer over de post-HBO opleiding Service Excellence Management » 
 

Praktische informatie 

Datum: 21 september 2022
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl. BTW) 
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen