Til je klantbeleving naar een hoger niveau

12-07-2022 (15:58) - Opleidingen

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs (en winstgevendheid). Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School til je je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.
 

Implementeer de CX strategie in jouw organisatie

Ben jij een professional of manager die kennis en netwerk wilt opbouwen op het gebied van CX en klantgericht ondernemen? Dan is deze opleiding wat voor jou!
 
Tijdens de opleiding leer je onder andere:
 
·      De laatste trends, kennis en inzichten op het gebied van customer experience
·      Hoe je een eigen customer experience strategie strategie ontwikkelt
·      Jouw eigen customer experience strategie in de hele organisatie implementeren
 

Meer weten over deze masterclass?

Lees meer over de post-master Customer Experience Strategie & Organisatie » 
 

Praktische informatie 

Datum: dinsdag 27 september
Locatie: Amsterdam, Antwerpen, Leusden, Online , Utrecht
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895, - all in (excl BTW) 
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen