14 nominaties NIMA AWARDS 2012

24-09-2012 (08:19) - Awards

Op 22 november worden de NIMA Awards uitgereikt. Inmiddels zijn de veertien genomineerden bekend. 
 
De categorieën, zijn vernieuwd en gestoeld op het principe van lifelong learning: altijd blijven ontwikkelen, in welke fase van je merk je je ook bevindt. Naast de hoofdcategorie voor beste Marketing Company die ongewijzigd is, worden daarom twee nieuwe thema-awards uitgereikt: Marketing Launch en Marketing Turnaround (‘brand revitalization’). Ook nieuw dit jaar is de NIMA Oeuvreprijs Marketing Personality.
 
De zeventien-koppige vakjury onder leiding van René Repko en bestaande uit marketing wetenschappers, vakpers en leidinggevende marketeers, heeft uit de vele inzendingen inmiddels de genomineerden bepaald. Op dinsdag 25 oktober worden aan de hand van case-studies de finalisten gekozen die op 22 november het podium zullen betreden met hun marketing pitch. 
 
In de categorie Marketing Company zijn de volgende organisaties genomineerd:
Coolblue 
Triodos Bank 
Efteling 
Unilever 
Rituals
 
In de categorie Marketing Launch zijn de volgende marketingconcepten genomineerd:
Hago Next 
2theloo 
Unox Boeren Scharrelrookworst 
De Vegetarische Slager 
IJscuypje Retail
 
In de categorie Marketing Turnaround zijn de volgende organisaties genomineerd:
Zeeman 
Het Scheepvaartmuseum 
Hunkemöller 

Florius Hypotheken 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.