Bol.com wint Gouden Effie

16-11-2012 (08:19) - Awards

Eén Gouden Effie voor Bol.com, zes Zilveren Effies en zeven keer Brons. Dat is de oogst van de EffieAwards 2012. Deze prijzen voor de meest effectieve reclamecampagnes zijn uitgereikt in de Amsterdam Convention Factory tijdens ‘De 24 uur van de reclame’.
 
De enige Gouden Effie werd toegekend in de categorie merkcampagnes voor ‘Het vliegwiel van de beste winkel van NL’ van Bol.com (ETCETERA). Het Zilver ging naar Eneco’s ‘Samen gaan we voor duurzaam’ (FHV BBDO, Proximity, OMD), ‘Ik ben inmiddels overleden’ van Stichting ALS (Publicis), ‘Vrij Veilig 2011’ van SOA Aids Nederland (Red Chocolate), ‘Het laatste bod van Centraal Beheer’ (DDB Amsterdam), ‘Geboortegolf in Artis’ van Naturis Artis Magistra (Dawn, Fabrique) en ‘Alle aandacht voor nabestaanden’ van Monuta (N=5 en KONG). 

Brons was er voor ‘Hoe positief ben jij?’ van het Aids Fonds (ONLY, De Franse Kamer), 'Eneco Hollandse Wind' (FHV BBDO, Proximity en The USP Company), ‘Een Hollander ontdekt Friesland’ van Friesland Bank (Roorda), ‘UNOX Boeren Scharrelrookworst’ (TBWA\NEBOKO), Autodrops ‘David versus Goliath’ (DDB Amsterdam), Ziggo’s ‘Van provider naar entertainment’ (DDB Amsterdam) en Campina’s ‘Van zuivelplas naar merkzuivel’ (DDB Amsterdam). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.