Netprofiler wint De Speld

03-12-2012 (08:38) - Awards

De strijd om de jaarlijkse zoekmachinemarketing award De Speld is dit jaar gewonnen door online marketingbureau Netprofiler en haar klant rijschool All-in-Solo. Tijdens het Search Strategies Event in Amsterdam, bepaalde de jury dat hun case de beste was van de drie genomineerden. De andere genomineerden waren Bol.com en MyPhotoFun. 
 

De vijfkoppige jury bestond uit Aart Wallet (No-Search), Ruud Kok (dotSearch), Mathieu Burgerhout (Webshoptimizer), Keesjan Deelstra (Interneteffect) en Marieke Verdonk (hoofdredacteur Twinkle). Ze kozen unaniem voor de case van All-in-Solo en gaven aan dat de rijschool met hulp van Netprofiler een grote impuls heeft gegeven aan de online activiteiten, door goed te optimaliseren op het mobiele kanaal, door het lokaal maken van landingspagina's en door een geslaagde SEA-campagne. De focus is gericht op daadwerkelijke sales die door middel van grote aantallen lokaalgebonden landingspagina’s resulteren in een beter rendement vanuit search.