12-30 Creative DNA wordt K.A.A.S.
18-01-2008 (13:10) - Bureaus
De Alta Groep, officieel het oudste reclamebureau van Nederland, heeft een belang genomen in het relatief jonge bureau 12-30 Creative DNA dat mede door deze ontwikkeling de naam K.A.A.S. gaat krijgen.12-30 positioneerde zich primair als jongerencommunicatiebureau en heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een bureau met een eigen visie en handelswijze. Het werkte voor onder meer Telfort, Pepsi, CARE Nederland, Girlz, Hub footwear, NIGZ, Junior Power Styling en Got2b (Schwarzkopf/Henkel). K.A.A.S. zal deze lijn breder voortzetten. Creatie van 12-30, versterkt met strategie van Alta resulteerde in de visie van K.A.A.S.: ‘Inspiratie is binding’. K.A.A.S. heeft als missie om merken meer inspirerend te maken voor hun doelgroepen. Een merk dat inspireert vergroot immers haar bindingskracht en verkleint haar concurrentiegevoeligheid.