1850 naar Alfred

12-01-2009 (10:26) - Bureaus

Alfred maakt de nieuwe reclamecampagne van 1850 nummerinformatie. Doel van de nieuwe campagne is om de naamsbekendheid van het merk 1850 te vergroten. Dit zal gebeuren aan de hand van een ludieke insteek die herkenbaar is voor grote groepen binnen de Nederlandse samenleving. En naar verwachting zal bij die groepen de muziek een belangrijk punt van herkenbaarheid zijn. Naast naamsbekendheid is het ‘campaignable-zijn’ een belangrijk uitgangspunt. De campagne kent vaststaande componenten die vervolgens in diverse varianten en/of thematiek creatief en onderscheidend zijn uitgewerkt. Zodat de campagne langere tijd kan draaien, en dat komt de herkenbaarheid van 1850 weer ten goede.
 
‘Bekendheid van de naam 1850 is heel belangrijk. Ervaring wijst uit dat adverteren direct aantoonbaar meer bellers oplevert. Alfred heeft met het door hem ontwikkelde concept laten zien, de uitdaging waar wij voor staan, goed te begrijpen. Door middel van een sympathieke en opvallende aanpak, die dichtbij onze doelgroepen staat. Onze verwachtingen zijn dan ook zeer positief’, aldus Todd Almeida en Frans van Belle van 1850 Nummerinformatie.
 


Media

Marketing

Economisch