ACA/JES en Delta Lloyd zoeken talent

24-10-2008 (10:28) - Bureaus

Delta Lloyd Groep lanceert deze week een door ACA/JES gemaakte arbeidsmarktcampagne, bedoeld om het bedrijf als werkgever meer bekendheid te geven en nieuw getalenteerd personeel aan te trekken. Delta Lloyd Groep, de organisatie waaronder Delta Lloyd, OHRA en ABN AMRO Verzekeringen vallen, biedt medewerkers bijzondere mogelijkheden om zich te ontwikkelen. Of je nu starter bent of al heel ervaren. Die gedachte is vertaald in het campagnethema ‘In de lift bij Delta Lloyd Groep’. De campagne biedt een kijkje in de gedachtewereld van de medewerkers terwijl zij even in het ‘niemandsland’ van de lift staan. Daar kunnen ze hun gedachten laten dwalen. Over hun ontwikkeling, de balans tussen werk en privé of hun toekomstplannen en ambities. Om de dynamiek en toekomstgerichtheid van Delta Lloyd Groep te benadrukken en maximaal op te vallen tussen andere financiële dienstverleners, is er gekozen voor bijzondere modefotografie van Erik Franssen.

In de campagne komen verschillende loopbaanthema’s aan bod, zoals opleidingen, persoonlijke ontwikkeling en parttime werken. De campagne bestaat uit advertenties, een ‘werken bij’ gedeelte op de website, banners en een interne actie met lifesize karakters in de liften en ansichtkaarten. Deze kaarten kunnen door medewerkers gratis worden verzonden naar potentiële kandidaten binnen hun netwerk.

Media

Marketing

Economisch