ACA/JES en OLVG verzorgen beter
20-10-2008 (10:43) - Bureaus
Het Amsterdamse OLVG is meerdere malen uitgeroepen tot ‘Beste Ziekenhuis van Nederland’. ‘OLVG. Beter’ luidt daarom het campagnethema. De campagne toont bijzondere ‘cases’ van patiënten die beter geworden zijn in het OLVG. En zij worden beter, omdat er bij het OLVG zulke goede verpleegkundigen, specialisten en talloze andere deskundige medewerkers werken. En die worden op hun beurt weer beter, omdat het OLVG topklinische zorg combineert met opleidingsfaciliteiten. Kortom, als je beter wilt worden in je vak solliciteer je bij het OLVG.Doelstelling: Werven van nieuwe medewerkers
Media: Print, indoor, outdoor
Opdrachtgever: OLVG (Onze Lieve Vrouwe Gasthuis)
Verantwoordelijk bij klant: Mirte Schaap, Karlijn van Driel en Selma Hof
Bureau: ACA/JES Communicatie
Creatie: Rik Blokland, Hans Adelaars
Account: Sylvia Hoogendijk, Sylvia Huizenga
Fotografie: Malou van Breevoort
