Achtung! en JCDecaux verlichten steden

30-10-2008 (10:48) - Bureaus

In twaalf grote steden laat Volkswagen de consument op unieke wijze kennis maken met hun attractie, de Volkswagen Scirocco. In de objecten van JCDecaux demonstreert Volkswagen met behulp van special lightning effecten de verlichting van deze nieuwe auto. Op in totaal 20 locaties in de stadscentra van Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Tilburg, Utrecht en Arnhem laat JCDecaux achtereenvolgens de koplampen, mistlampen en knipperlichten van de Scirocco afzonderlijk van elkaar oplichten. Daarnaast is er vanuit de Abri’s en Mupi’s® een typisch kermisgeluid te horen. De veranderende verlichting in combinatie met de kermisklanken maken deze spectacular tot een ware attractie in de binnenstad. De spectaculars zijn ingezet ter ondersteuning van de nationale Billboard/Vitrine® campagne van Volkswagen. De spectacular is een idee van reclamebureau Achtung!, uitgevoerd door JCDecaux Innovate in samenwerking met mediabureau Mediacom.

Media

Marketing

Economisch