ADCN herintroduceert jaarboek om creatieven te eren

ADCN herintroduceert jaarboek om creatieven te eren

16-07-2024 (11:37) - Bureaus

Zes jaar na het verschijnen van het laatste jaarboek brengt ADCN het jaarboek terug. Hiermee wil ADCN de creatieven achter het werk in de spotlight zetten. Het 51e jaarboek zal aankomend najaar verschijnen.

Naar het concept van Joris van Elk, zal het komende jaarboek in 50 gelijke delen worden verdeeld; één deel per jaargang. Makers van de afgelopen 50 boeken mogen in de stijl van ‘hun’ jaarboek het werk en credits van de Dutch Creativity Awards winnaars en finalisten vormgeven.

Gezien het eerste boek in 1968 werd geïntroduceerd zijn sommige makers overleden. De jongere generatie mag dat deel oppakken om zo samen de herintroductie te dragen. Zo wordt de herintroductie gedragen door de huidige industrie. Creatieven die het stokje willen overnemen en een deel van het boek willen vormgeven, kunnen contact opnemen met ADCN.

Het 51e jaarboek zal exclusief voor ADCN-members beschikbaar zijn op pre-order. Klik hier om je te registreren voor het boek. Makers die willen meehelpen aan de totstandkoming van het 51e ADCN Jaarboek kunnen mailen naar awards@adcn.nl.


Media

Marketing

Economisch