Alfred en Sultana’s Mr. Jummy terug

23-07-2008 (09:40) - Bureaus

De campagne van Sultana wordt uitgebreid met twee nieuwe commercials die vanaf deze week op televisie te zien zijn. De Sultana pop, die onlangs de naam Mr. Jummy kreeg, speelt de hoofdrol in de reclamespot voor zowel Sultana Hartig als de spaaractie voor de populaire Mr. Jummy handpop (die de maag symboliseert). Sinds de Sultana pop in 2006 in de reclamespots van Sultana verscheen, is hij ongekend populair. De pop werd een echte wanna-have en er werden zelfs verschillende hyves profielen voor hem aangemaakt waar hij duizenden vrienden verzamelde. De Sultana pop kreeg onlangs de naam Mr. Jummy en is tot en met 31 oktober via een spaaractie verkrijgbaar. In de nieuwe commercial is te zien hoe de échte Mr. Jummy zich met de handpop vermaakt door met hem te spelen, dansen en lachen. Reclamebureau Alfred maakte de twee spotjes voor het koekjesmerk.

Media

Marketing

Economisch