Amercom en C1000 in ménage à trois

22-11-2007 (11:09) - Bureaus

Amercom heeft in de afgelopen twee weken drie actiesites gelanceerd voor C1000. Een van deze actiesites staat in het teken van 1000 x geluk, waarbij C1000 samenwerkt met televisiezender SBS 6. De andere twee sites zijn voor het sinterklaasfeest en de aankomende feestdagen. SBS 6 en C1000 zijn dit jaar een samenwerking aangegaan met als resultaat het wekelijkse tv-programma 1000 x Geluk. Mensen die iets goed te maken hebben of willen bemiddelen, kunnen tijdens een diner alles uitpraten en verbroken banden weer aanhalen. Amercom heeft het concept, design en de realisatie van de actiesite verzorgd. Het doel van de website is het onder de aandacht brengen van de 1000 x geluk actie en de maaltijdideeën van C1000. Op de site kan men vrienden en familie uitnodigen voor een hereniging, tijdens een heerlijk diner. Dit diner kunnen bezoekers zelf uitzoeken via de maaltijdideeën van C1000: www.c1000.nl/maaltijdidee. Daarnaast kan men een smaakflashback insturen. Hiermee maakt men kans op een 3-gangen smaakflashback diner bereid door een thuiskok. Neem een kijkje op www.c1000.nl/1000xgeluk.

Media

Marketing

Economisch