Amstellovitch krijgt vervolg
03-11-2008 (10:13) - Bureaus
In navolging op eerdere succesvolle acties rondom de puissant rijke staalmagnaat Igor Boris Amstellovitch, komt Amstel dit najaar met een nieuwe actie met een superhoofdprijs. De nieuwe Amstellovitch wint dé Europese seizoenkaart en gaat hiermee samen met vier van zijn beste vrienden naar de vier grootste Europese klassiekers in Glasgow, Milaan, Manchester en Madrid. Momenteel zit de nieuwe Amstellovitch nog in de dop want Amstel heeft duizend winnende doppen verstopt in Amstel kratten.De winnaar van ‘Word jij Amstellovitch?’ - de campagne waarmee Amstel met een knipoog verwijst naar Russische tycoons die topvoetbalclubs kopen alsof het warme broodjes zijn - wordt direct na de actie bekendgemaakt. Hem wacht een ongekende luxe: samen met vier van zijn beste voetbalmaten gaat hij vanaf december 2008 tot en met mei 2009 genieten van topklassiekers, Glasgow – Celtic, AC Milan – Inter Milan, Manchester – Liverpool en Real Madrid – FC Barcelona. Voor elke wedstrijd reist Amstellovitch natuurlijk samen met zijn vrienden in stijl: met zijn eigen privé-jet, de meest luxueuze auto’s en tophotels. Een winnende actiedop is te herkennen aan de rode binnenkant en is voorzien van een unieke code. Door het invoeren van deze code via www.voetbal.nl wint de vinder sowieso een prijs én maakt hij kans op de superhoofdprijs. De actie start met ingang van vandaag en eindigt 21 december. Online wordt de actie ondersteund via www.voetbal.nl en via tv met een nieuwe Amstellovitch-commercial (Doom & Dickson).
