ARA doet Croon
04-06-2009 (10:16) - Bureaus
Het Rotterdamse bureau ARA heeft de campagne voor de technische dienstverlener Croon bedacht en gemaakt. In de wervingscampagne wordt ingezoomd op de mooie en prestigieuze projecten waar Croon aan werkt. Met deze campagne blijft het bedrijf dicht bij zichzelf. Elke keer wordt in essentie hetzelfde verteld: als je, net als wij, goed bent in je vak, ben je welkom bij Croon. Zoals topvoetballers bij topclub willen spelen, zullen specialisten in de elektrotechniek voor een sterk merk als Croon willen kiezen. Want waar krijg je meer kansen om je te blijven ontwikkelen en om aan uitdagende projecten te werken?
Account: Mike Demelinne, Janneke van Meer
Strategie: Ton Rodenburg
Creatie: Leon Bouwman, Jaap Toorenaar, Frank van Venrooij
Art director: Leon Bouwman
Copywriter: Jaap Toorenaar, Frank van Venrooij
Fotograaf: Pim Vuik
Verantwoordelijk bij klant: David Knops, Astrid Schoofs, Jan-Willem Weijers
