ARA helpt Bungels winter door

04-12-2007 (09:57) - Bureaus

Super de Boer komt met een nieuwe door ARA Rotterdam ontwikkelde through-the-line campagne voor  Bungels, ditmaal in winterse sfeer. Vanwege het grote succes van afgelopen mei en de hype die eromheen ontstond, met een substantiële omzetstijging als gevolg, besloot de supermarktketen een vervolg te maken. Met de nieuwe Bungelsactie mikt Super de Boer wederom op een van haar speerpunten, het gezin. Bovendien wilde ze met kerst ook specifiek iets voor kids doen. De campagne is tweeledig. Enerzijds richt Super de Boer zich op de ouders met een tv-commercial, winkelmaterialen en scherpe aanbiedingen, waarbij een Bungel kan worden verkregen. Anderzijds mikt de campagne op kinderen. Hiervoor is een aparte Bungeladvertentie ontwikkeld voor het Jetix magazine, naast een tv-commercial voor Jetix waaruit blijkt dat Bungels het erg goed doen in de kerstboom. Ook is de site www.bungels.nl geheel vernieuwd. Hier kan wederom een kijkje worden genomen in Bungeldam, het dorp waar de Bungels tot leven komen, nu in winterse sfeer. Naast de twee tv-commercials en de site is er een printcampagne ontwikkeld, waarin de Bungels de hoofdrol spelen. Onderdeel daarvan is een gratis boekje waarin alle Bungels worden voorgesteld. Met deze nieuwe multimediale Bungelcampagne zet Super de Boer de consistentie in haar campagnes voort.  

Media

Marketing

Economisch