Backbone en Page helpen JETIX

27-02-2008 (10:30) - Bureaus

Vanaf 3 maart worden in bijna elke supermarkt de schappen gevuld met kleurrijke Page JETIX-verpakkingen. In deze speciale Page toiletpapier-actieverpakking bevinden zich Game Cards. Kaarten met een afbeelding van de razend populaire karakters uit de JETIX-series Totally Spies, Yin Yang Yo! en Galactik Football. Kinderen kunnen deze kaartjes sparen en er verschillende spelletjes mee spelen. In een Page JETIX 24-rol pak zitten zes Game Cards en in een achtrolpak zijn er drie. In totaal worden er ruim 5 miljoen kaartjes in omloop gebracht. Bovendien zijn er vijftig Gold Cards; wie een Gold Card vindt in zijn Page actieverpakking heeft een mooie prijs gewonnen, de hoofdprijs is een Wii spelcomputer. De actie wordt ruim ondersteund op de tv-zender Jetix, advertenties in verschillende bladen, POS-materiaal op de winkelvloer en een minisite op www.page.nl. De actie loopt tot eind mei en is ontwikkeld in opdracht van Page toiletpapier (Kimberly-Clark) door het bureau Backbone Marketing in samenwerking met JETIX.

Media

Marketing

Economisch