Beerthuizen en Koning in jury IMC Awards

19-07-2011 (09:15) - Bureaus

De Nederlandse afvaardiging voor de jury van de IMC European Awards 2011 is bekend. De totale internationale jury is samengesteld uit 57 vakmensen van de aangesloten tien landen. Ingezonden campagnes worden door de jury beoordeeld op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. De Nederlandse afvaarding bestaat uit:

IBM | Ronald Velten
Selmore  | Olivier Koning
bigplans | Marcel Beerthuizen
Ogilvy | Henk Nieuwenhuis
KOEN Merkactivatie | Erik-Jan Koense
Ziggo | Kees van Oort


Renate Vogt, voorzitter van de internationale jury: ‘Ik verheug me erop om dit jaar weer een aantal spraakmakende, bijzondere cases uit de Europese landen te zien. En ik ben er zeker van dat Nederland na een uitstekend Esprixjaar een belangrijke rol gaat spelen in het zware concurrentie umfeld.’

De IMC European Awards is een Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatiecampagnes. Alleen nationaal genomineerde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs, waardoor een hoog niveau gewaarborgd wordt. Er zijn dit jaar 14 verschillende categorieën binnen de IMC European Awards waarvoor ingezonden kan worden. Campagnes die in 2011 met een Esprix zijn bekroond kunnen zich tot 20 juli inschrijven op www.imcceurope.com.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch