Beiersdorf kiest Qi

26-06-2007 (16:01) - Bureaus

Na een uitgebreide bureaucompetitie heeft Beiersdorf Nederland, met bekende merken als Nivea, Eucerin, Hansaplast, 8x4 en Labello, besloten om haar interactieve communicatiebelangen onder te brengen bij digital branding agency Qi uit Amsterdam. Qi zal verantwoordelijk zijn voor de verschillende merkensites, de ontwikkeling van interactieve reclamecampagnes en promoties en het inrichten en uitrollen van de 1-op-1 strategie voor de Beiersdorf-merken. Sebastiaan van Rijnsoever, managing director van Qi: ‘Wij zijn er erg trots op dat Beiersdorf voor Qi heeft gekozen. Het betekent een prachtige uitbreiding van ons klantenpakket. De diversiteit aan merken en opdrachten betekent voor ons een enorme rijkheid aan nieuwe digitale uitdagingen.’

Rogier Vijverberg, brand director bij Qi hield in Cannes een dagboek bij voor ReclameWeek:

deel 1
deel 2

Media

Marketing

Economisch