Bite zet tanden in Univé

03-10-2007 (10:00) - Bureaus

Univé Verzekeringen presenteert zich vanaf deze maand met een schrikwekkende internetcampagne inclusief een verrassende video. Hierin staat de Univé Pechhulp centraal. Het thrillerachtige filmpje - te vinden op www.schrikwekkend.nl - is een zogenaamde 'viral', bedoeld om doorgestuurd te worden. De kernboodschap luidt: 'Univé heeft schrikwekkend goed nieuws! Met de Univé Pechhulp kom je het beste weg.' In de internetcampagne koppelt Univé pechhulp aan spanning. Een huiveringwekkende, herkenbare situatie 's avonds in een parkeergarage leidt tot een verrassende ontknoping. Hoofddoel van de viral is brede aandacht creëren voor de Univé Pechhulp. In eerste instantie zet Univé het filmpje uit bij haar eigen klanten. Wie het filmpje doorstuurt, maakt kans op prijzen. Het filmpje zal in oktober worden verspreid onder de klanten die aan Univé uitdrukkelijk toestemming hebben gegeven hen te benaderen met digitale informatie. De videocampagne is een productie van Univé Verzekeringen in samenwerking met actiemarketingbureau Bite en producent Maarten.nl.

Media

Marketing

Economisch