Blend pitcht nieuw talent

22-12-2008 (10:38) - Bureaus

Op 17 januari organiseren Blend en Streetlab in samenwerking met Absolut Vodka de tweede ‘New Talent Night’ in Pakhuis de Zwijger. Een avond waarin je tijdens de portfoliorondes de kans krijgt je werk te tonen aan maar liefst dertig professionals die voor je klaarstaan met tips, trucs en feedback.
Daarnaast zal Blend op deze avond de ‘Absolut Talent Award 2009’ uitreiken en de nieuwe ‘creative special’ presenteren. In deze speciale publicatie worden dertig aanstormende talenten gepresenteerd door middel van een portfolio overview en interview. Ze zijn uitgekozen door de échte creatieve crème de la crème professionals. Een gerenommeerde jury maakt op 17 januari bekend wie van deze dertig het meest belovende talent van 2009 is en de ‘Absolut Talent Award 2009’ verdient. Deze award wordt mede mogelijk gemaakt door Absolut Vodka.
Blend magazine en Absolut Vodka zetten samen een pitch op rondom de nieuwe campagne ‘In An ABSOLUT World’ van het drankmerk. ‘In An ABSOLUT World’ is een inspirerende, humoristische campagne die je aan het denken zet over hoe jouw ideale wereld eruit zou zien. Met deze campagne wil Absolut Vodka een discussie starten over universele en alledaagse onderwerpen en personen uitdagen om hun droombeeld weer te geven. Nu gaat het merk de interactie aan met de creatieve geesten among us.

Ga naar blend.nl/creative-challenge voor meer info.

Media

Marketing

Economisch