Blofield naar New Message

12-08-2009 (12:43) - Bureaus

Blofield, fabrikant van hoogwaardige design objecten gevuld met lucht, gaat samen met New Message haar eerste internationale merkcampagne ontwikkelen. Het bedrijf won onlangs een prestigieuze Red Dot Award voor haar eerste productlijn die bestaat uit luchtgevulde Chesterfield banken, ontworpen door Blofield oprichter Jeroen van de Kant.

Blofield verkoopt haar producten wereldwijd in meer dan 20 landen en heeft grote behoefte aan een positionerende merkcampagne. De keuze voor New Message werd onder meer gemaakt op basis van de creativiteit, korte lijnen en overall out of the box mentaliteit van het bureau.

Ook heeft de ervaring die New Message heeft opgedaan met het neerzetten van het internationale lifestyle merk Johnny Loco een rol gespeeld. De eerste Blofield-uitingen zullen zichtbaar zijn op Maison & Objet 2009, de grootste Europese beurs gericht op high end meubilair die begin September gehouden wordt in Parijs.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch