Bol en Born05 zijn fan van Borsato

07-08-2008 (16:18) - Bureaus

Interactief communicatiebureau Born05 heeft een nieuwe actiesite voor Bol.com gelanceerd: www.marcoborsatofan.nl. De site staat geheel in het teken van de nieuwe cd van Marco Borsato. Alle fans krijgen de kans een foto in te sturen, waar prijzen op vallen. De hoofdprijs is een ontmoeting met Borsato himself. Winston Gerschtanowitz begeleidt de zoektocht naar de grootste fan met de beste foto.
Het is de eerste keer dat Bol.com een actie opzet rond één artiest. De campagne past in de huidige strategie van Bol.com, dat met het digitale magazine Bomvol en de eerder dit jaar gelanceerde actiesite voor het North Sea Jazz festival, een inspiratieplatform wil opzetten.
Born05 en Bol.com werkten al eerder succesvol samen. Het door Born05 ontwikkelde digitale magazine Bomvol werd eerder dit jaar beloond met een prestigieuze SpinAward.

DutchCowboys

Media

Marketing

Economisch