Brandhome maakt magazine DELTA

28-04-2011 (09:15) - Bureaus

Brandhome heeft voor het Nederlandse DELTA een nieuw personeelsmagazine ontwikkeld. Het nieuwe magazine met de naam D, biedt de lezer diepgaande en serieuze onderwerpen vanuit een persoonlijke en speelse invalshoek. Het creatief team van Brandhome ontwikkelde samen met DELTA de bladformule en het creatief concept. D Magazine is een aantrekkelijk blad geworden met een unieke touch. Het eerste nummer is deze week van de pers gerold.

Arendo Schreurs, corporate communicatiemanager van DELTA: ‘We hebben onze interne communicatiestrategie aangepast, waardoor intranet centraal komt te staan als medium voor interactie en dagelijks nieuws. Ons personeelsmagazine dat vier keer per jaar verschijnt, krijgt hierdoor een andere functie. Het biedt de lezers achtergrond bij het nieuws en laat zien welke impact de ‘buitenwereld’ heeft op ons bedrijf. Brandhome heeft een mooi en bijzonder concept ontwikkeld waarmee serieuze informatie op een aantrekkelijke manier wordt gebracht.’

Nicoline Spruijt van Brandhome: ‘Voor D Magazine hebben we een formule bedacht die veelzijdig is. De toevoeging van handgemaakte en getekende items door het blad heen, geven het een herkenbare, menselijke uitstraling.’


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch