BSUR doet Turnover-campagne

17-08-2007 (11:35) - Bureaus

Gisteren is de Turnover-campagne voor de storeopeningen in Nederland en België gestart. Het campagne concept ‘Breda, Tilburg, Eindhoven, Enschede, Almere etc. for Turnover’ is door BSUR Agency ontwikkeld. Per stad – in totaal 23 steden – wordt een lokaal campagneconcept met internationale allure uitgerold. Via scouts en lokale straatcastings is Turnover op zoek gegaan naar de meest stijlvolle vrouwen van de betreffende stad. De vrouwen zijn door de internationaal vermaarde modefotograaf Jan Welters gefotografeerd. Volgens een peer-to-peer strategie schitteren de vrouwen per stad als lokale stijl ambassadors op outdoor en print uitingen, die alleen in hun eigen stad zichtbaar zijn. Buiten de print-, outdoor en online campagne omvat het concept ook public relations, direct marketing en relatiemarketing als componenten. De eerste store openingen zijn Tilburg, Breda, Eindhoven, Enschede en Almere. 

Media

Marketing

Economisch