BSUR frist Lekkersingle.nl op

15-07-2009 (09:28) - Bureaus

De Volkskrant gaat er prat op dat er behoorlijk wat singles tussen haar lezers zitten, en organiseerde singles-feesten én lanceerde in 2004 al de communitysite Lekkersingle.nl, samen met Parship.nl.

De site was na vijf jaar wel toe aan een flinke makeover, en reclamebureau BSUR mocht zich bezighouden met deze herlancering. In het concept gelden kernwoorden als dynamiek, kwaliteit, sympathie en doeltreffendheid.

Het uiteindelijke design van de nieuwe merkidentiteit omvat het logo, de huisstijl én een campagne om Lekkersingle.nl weer goed onder de aandacht te brengen. Remy Kurpershoek, BSUR-creative: ‘Omdat bij de concurrent altijd de nadruk ligt op het zo snel mogelijk vinden van die ene ideale relatie, hebben we voor de campagne van Lekkersingle.nl de vrijheid van lekker single zijn als uitgangspunt genomen. Een frisse en originele insteek naar mijn mening.’

Bureau: BSUR (be as you are)
Creatie: Remy Kurpershoek
Design: Celia Rosa
Strategie: Stein Janssen
Account: Judith Kampman
Klant: Maaike Bakker (Parship.nl), Ron Doolaar (de Volkskrant)


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch