Bureaus missen ervaren internetmarketeers
31-07-2008 (10:04) - Bureaus
Er lijkt blijkens de oprichting van de opleiding 'NewSkool' van NEWPEOPLE een schrijnend tekort bij bureaus aan voldoende knowhow op het gebied van de internetmarketing. Deze vorm van marketing is de afgelopen tijd, in ieder geval volgens de opleiders, zeer gewild. Creatieven maken de afgelopen jaren de vertaalslag naar mooie en goede online campagnes, maar die campagnes moeten wel 'in de markt' en op de 'goede' plekken van het web gezet worden.De opleiding van NEWPEOPLE biedt de mogelijkheden om marketeers te leren 'internetactiviteiten aan te laten sluiten op bedrijfstrategie'. De opleiding is bedoeld voor ervaren marketeers en marketingmanagers, die praktisch aan de slag willen. Het beoogde resultaat van de opleiding is dat de deelnemers een internetmarketingplan hebben gemaakt voor hun eigen bedrijf en dat ze op de hoogte zijn van de laatste trends en ontwikkelingen. De opleiding bestaat uit vijf workshops van twee dagdelen verspreid over drie maanden en begint op vrijdag 12 september.
'We bieden hiermee de kans aan marketeers om na een intensieve periode van studie, echt te starten met internetmarketing voor hun organisatie', vertelt Ben Holewijn, directeur NEWPEOPLE.