Buro Benk drinkt kraanwater
12-11-2008 (10:01) - Bureaus
Buro Benk, gespecialiseerd in jointmarketingcampagnes, heeft de Nederlandse drinkwaterbedrijven een loopplank aangereikt naar het supermarktkanaal. Door een samenwerking aan te gaan met Karvan Cévitam zal de komende weken een grootse actie op de winkelvloer plaatsvinden bij diverse Superunie- leden. In meer dan 1.400 winkels ontvangt de consument bij aankoop van twee producten Karvan Cévitam een gratis Design Bottle. De actie wordt gecommuniceerd in huis-aan-huis bladen, sponsored magazines, websites, via topkaarten op displays en vele kopstellingen.Kraanwater.nu
In mei 2008 zijn de tien Nederlandse drinkwaterbedrijven i.s.m. met Vewin gestart met de campagne Kraanwater.nu. Met deze campagne willen ze Nederland bewust maken van het product kraanwater dat 24 uur per dag, 7 dagen per week uit de kraan komt: heerlijk, goedkoop en altijd vers beschikbaar. Insteek is het communiceren van feiten over kraanwater: de prijs, de kwaliteit en gezondheid. Bastiaan Krips, directeur Buro Benk: ‘Joint marketing is een manier van denken. Wij geloven in de kracht van samenwerken en zoeken verbanden. Het verzoek van Kraanwater.nu om onder de aandacht te komen van boodschappend Nederland bracht ons bij Karvan Cévitam. Met Karvan Cévitam maak je namelijk met koel water een fruitige dorstlesser naar eigen smaak. Ons creatieve haakje, het actiemechanisme en de juiste doelgroep- en merkenfit hebben geresulteerd in de uiteindelijke uitvoering van de campagne.’