Buzzers voor Univé en Pathé

23-12-2008 (10:12) - Bureaus

Doel: via 3500 Buzzers een veelvoud hiervan een Dove HairMinimising deodorant laten uitproberen en gesprekken over het product op gang brengen. Offline en online. De campagne start drie weken voordat Dove HairMinimising in de winkel te verkrijgen is. De campagne is gestart op 13 december 2008 en loopt door tot eind februari. De Buzzers kunnen maximaal negen vriendinnen een mini Buzzkit geven met Dove HairMinimising deodorant en een dagboekje om de eigen ervaringen bij te houden. Buzzer verzamelt alle informatie op www.haarvertrouwen.nl.

Nog meer werk van Buzzer die het Buzzen inzet om een in arthouse geïnteresseerd publiek in de regio Den Haag en omstreken kennis laten nemen van het nieuwe, meer gevarieerde filmaanbod in Pathé Buitenhof. Informeren en laten ervaren dat de bioscoop volledig gerenoveerd wordt. Het gaat om speciale BuzzKits met vouchers en kortingsbonnen die verwijzen naar een online Quiz op www.Buitenhofverandert.nl. Deze campagne kent twee fases: de eerste groep Buzzers gaat voor de verbouwing in november/december 2008, de tweede groep in mei/juni na de verbouwing van Pathé Buitenhof.

Media

Marketing

Economisch