Campagne: Werk om te Leven!

17-10-2008 (10:04) - Bureaus

OnGuard, marktleider in ontwikkeling en implementatie van credit management software, richt zich met een nieuwe wervingscampagne speciaal op het aantrekken van nieuw talent. De site www.werkenomteleven.nl is erop gericht mensen te zoeken die bewust in het leven staan. Die niet ‘leven om te werken’ maar ‘werken om te leven’. Op de website worden medewerkers van OnGuard getoond in hun onderscheidende passies, zoals hardlopen, fietsen en salsadansen. Judith Verloop, vice-president Operations bij OnGuard Group of Companies: ‘Onze eigen mensen zijn het best in staat over te brengen waarom het nu zo leuk is om bij OnGuard te werken. En hoe zij erin slagen een goede balans tussen werk en privé te bewerkstelligen. Bovendien is het veel geloofwaardiger als je echt je nieuwe collega’s ziet op zo’n website en niet een stel acteurs.’
 
Met de campagne wil OnGuard nieuwe werknemers aantrekken die houden van een goede kwaliteit van leven, maar ook van een goede kwaliteit van werken. Een baan waarin best veel mag worden gevraagd, zolang je er ook maar iets voor terugkrijgt. Zoals een goede balans tussen werk en privé, plezierige collega’s, ontplooiingsmogelijkheden, afwisseling, eigen verantwoordelijkheid, goede support, trainingen en opleidingen en - meer een vanzelfsprekendheid - een prima salaris en arbeidsvoorwaarden. Kortom: een baan waarin talenten en passie tot hun recht komen...’

Media

Marketing

Economisch