Cannes-dagboek van Lisa, Niek en Gijs (4)
20-06-2007 (11:41) - Bureaus
Niek Eijsbouts en Gijs van den Berg zijn in Cannes. Door de volle agenda en zware voorbereidingen zien de heren zelf geen kans verslag te doen van het 54e Advertising Festival. Dit laten ze daarom graag aan Lisa over. Zij heeft tenslotte oog voor alles wat staat voor schoonheid. Dagelijks rapporteert ze aan het creatieve team.19-06-‘07
Lieve Niek en Gijs,
Dat die Jonge Honden al zestien jaar op rij naar Cannes komen, heb ik geweten hoor. De Dutch Young Creatives Sweet Sixteen Party was erg gezellig. Ik heb leuke jonge creatieve mensen van over de hele wereld ontmoet. Noren, Zweden, Oostenrijkers, Brazilianen, noem maar op. Vandaag heb ik een keer uitgeslapen, maar daarna ben ik naar de plaatselijke petanquespelers gegaan. Wat een prachtige sport is dat toch. Helemaal in de vergetelheid geraakt als je het mij vraagt. Het was ontzettend fijn om even geen mensen uit de reclamewereld tegen te komen. De winnaar van de ‘Cup de Petanque au Mardi’ was Jean-Jacques. Hij heeft me op een glaasje champagne getrakteerd in het Carlton. Het was gezellig. Jeu de vivre in optima forma! Nog één nachtje slapen en jullie worden gebriefd op de Young Creatives Competition. Ik kan me voorstellen dat jullie nu eindelijk willen beginnen. Alvast heel veel succes!
Liefs,
Lisa