Cannes komt naar Amsterdam
14-08-2008 (09:53) - Bureaus
De vrienden van Cannes-Amsterdam presenteren op 15 september Cannes Lions Amsterdam. In The Sand in Amsterdam wordt al het winnende werk uit Cannes getoond. Bezoekers van het avondprogramma ontvangen na afloop de originele dvd met alle winnende cases. Cannes Lions Amsterdam is voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de internationale ontwikkelingen en trends op het gebied van reclame. Verplichte kost dus voor iedereen die niet naar Cannes is geweest, maar ook om na te praten over Cannes of bij te praten met vakgenoten. Voor de juiste sfeer wordt gezorgd, want voor het echte Cannes-gevoel wordt de locatie omgebouwd tot een groot strand. Het programma begint om 20.00 uur. Kaarten zijn te bestellen op www.canneslions.nl, voor leden van van JongeHonden geldt een speciaal tarief. Van 14.00 – 19.00 uur is de expositie in The Sand gratis toegankelijk en kunnen geïnteresseerden het winnende werk in de categorieën print, outdoor, cyber, media, radio, en design bekijken. Ook kunnen geïnteresseerden zich aanmelden voor Café du Print of Café du Cyber, discussiebijeenkomsten over de print- en cyber-winnaars van 2008 die ’s middags plaatsvinden.De opvallende wervingscampagne, bedacht door Avinash Sampath en Tim Bishop van Saatchi & Saatchi Amsterdam gaat komende week van start.