Central Park en Holland Visual samen
14-10-2008 (10:31) - Bureaus
Het Alkmaarse reclamebureau Holland Visual is onderdeel geworden van Central Park – Group for Growth. Holland Visual is gespecialiseerd in Concept en Creatie en is vooral actief in de Noord-Hollandse markt. De overname completeert de portfolio van Central Park dat verder bestaat uit Mantion - Architect for Business Growth, Communicatiebureau Synergie en BrandRepublic. Holland Visual zal intensief samenwerken met de nieuwe teamgenoten in Utrecht om zijn klanten ook op ondernemings- en merkstrategisch niveau te kunnen helpen. Holland Visual staat vooral bekend als een no-nonsense bureau dat haar klanten helpt met creatieve communicatie-oplossingen en de realisatie daarvan. Het bureau blinkt uit in hands-on projecten waarin gedegen planning en creativiteit samenkomen.Projecten omvatten in veel gevallen zowel de online als de offline media en middelen. Holland Visual levert onder andere een bijdrage aan de merken: Automotive Systems, Bot Bouw Initiatief, Dillenburg Medical, European Cargo Services, Genster Groep, Inter Aviation Services, Kales Grou, Kennemer Haeve Groep, PRN, ProCamp Voetbal-vakanties, Select Vastgoed Groep, The Obsession of Art en Ulteam Wine, food & catering service.
Central Park ontstond in 2005 als Group for Growth. De groep bundelde als eerste in Nederland de krachten van ondernemingsstrategen, merkstrategen en creatieven. De groep groeide van 14 medewerkers in 2005 naar bijna 40 in 2008. Met de overname van Holland Visual beoogt de groep vooral op uitvoerend/creatief niveau dicht bij de klant te kunnen opereren. Joris van Zoelen (Central Park) hierover: ‘Voor ondernemingsstrategie en merkstrategie is afstand minder van belang. Een doorbrekende visie en hoogwaardige kennis zijn doorslaggevend. Voor de creatieve vertaalslag naar campagnes en media/middelen, is nabijheid wel erg plezierig. Gegeven onze klantenportefeuille in Noord Holland en de mogelijkheden in die regio, is uitbreiding in Alkmaar een logische stap.’