Comsui op straat met Dr. Pepper

15-07-2008 (09:58) - Bureaus

Onlangs is de website streetpioneers.nl compleet vernieuwd. De vernieuwde website besteedt met een maandelijks 'televisieprogramma' gepresenteerd door vj Iris extra aandacht aan upcoming artiesten uit een bepaalde creatieve scène: hiphop, dance, graffiti, sport of fashion. De vernieuwde meer weblog-achtige website toont elke maand een nieuw exclusief voor streetpioneers.nl gemaakt item over een bijna doorbrekende artiest. Dit maakt www.Streetpioneers.nl, de site waar jongeren trends en nieuwe creatieve ontwikkelingen van de straat kunnen ontdekken. Het concept voor de vernieuwde website is door marketingcreatiebureau Comsui in samenwerking met Sock Poppet Heroes bedacht en gerealiseerd. De website maakt onderdeel uit van een langlopend activatieprogramma waar Comsui verantwoordelijk voor is.

Straatpioneers
Deze twee jaar geleden door het frisdrankmerk Dr Pepper gelanceerde website biedt bezoekers een kijkje in de wereld van verschillende straatculturen. Dr Pepper stimuleert upcoming artiesten uit de straatscène die zich op Streetpioneers.nl kunnen presenteren en brengt haar doelgroep op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de verschillende scènes. De jeugdige creatieve bezoekers van de website kunnen ook zelf video's met hun skills droppen en daarmee kans maken op vette prijzen.

Media

Marketing

Economisch