CPM bundelt krachten

06-11-2009 (09:40) - Bureaus

CPM, onderdeel van Omnicom, bundelt haar krachten van de Nederlandse en Belgische organisaties om nog beter in te kunnen spelen op de groeiende vraag naar Benelux georiënteerde Field Marketing oplossingen. De synergie binnen de CPM organisatie wordt gevormd door een gezamenlijk Nederlands/Belgisch Management Team, bestaande uit Niels van Roosmalen, Ralph Berk en Etienne Meurant. Arnold Vrind is benoemd tot de nieuwe Managing Director van CPM Benelux.

Beide CPM kantoren, in Amstelveen en in Brussel, behouden hun eigen identiteit om in te kunnen blijven spelen op de lokale cultuurverschillen en de verschillende retail structuren. Voordelen voor de opdrachtgevers zijn volgens CPM de kortere en directe lijnen, de consistente werkwijzen en de centrale rapportages.

Verder is het Benelux Team versterkt met Mirjam van der Schoor, werkzaam als Account Manager New Business. Zij is betrokken bij nieuwe commerciële contacten en het ontwikkelen van nieuwe diensten. Joost van de Ven is in zijn rol als Chief Development Officer CPM Group verantwoordelijk voor onder andere het strategisch verder ontwikkelen van internationale klanten, daarnaast zal Joost van de Ven als commissaris aan CPM Benelux verbonden blijven.
 


Media

Marketing

Economisch