Crossmarks wint Kneipp-pitch
22-08-2007 (09:40) - Bureaus
Na een intensieve bureaupitch in het voorjaar heeft Kneipp besloten om zijn communicatiebelangen onder te brengen bij Crossmarks in Den Bosch. Het bureau werd uitgenodigd om haar visie te geven op een nieuwe positionering voor een doelgroep van vrouwen vanaf 45 jaar. Deze positionering zal voor het eerst niet product- maar merkgeoriënteerd zijn. Kneipp is een merk met een lange geschiedenis. De wereldwijd bekende producent van wetenschappelijk verantwoorde natuurgeneeskundige producten heeft altijd meer willen zijn dan een leverancier pur sang, en biedt al sinds jaar en dag een totaalconcept voor welzijn en gezondheid.Dit op basis van de succesvolle filosofie ‘alles wat we nodig hebben heeft de natuur ons in overvloed gegeven’. Nadat de pitchvoorstellen aan een consumentenpanel waren voorgelegd, koos het panel vrijwel unaniem voor de aanpak van Crossmarks, die sterk is gericht op het creëren van merksympathie. Er is inmiddels een meerjarige campagne uitgewerkt, die geheel mediaonafhankelijk is en through-the-line kan worden ingevuld. De eerste uitingen zullen naar verwachting in november/december 2007 zichtbaar zijn.
meer over Crossmarks"
26-07-2007 - Crossmarks aan de blog
26-07-2007 - Crossmarks aan de blog
30-03-2007 - Crossmarks Zaak van het Jaar
20-03-2007 - Setpoint klant Crossmarks
13-03-2007 - Crossmarks wint Maaslandpitch