CvF en Qi 'tenderen' door
24-12-2007 (10:10) - Bureaus
Sommige BeerTender-bezitters willen hun apparaat vaker gebruiken maar hebben moeite om hun vrouw daarvan te overtuigen. Onder het motto Gebruik je Apparaat gaat Club BeerTender deze mannen helpen.Om leden te werven voor Club BeerTender ontwikkelde De Combinatie van Factoren het multimediale brand activation platform Gebruik Je Apparaat. Interactief reclamebureau Qi verzorgde het online gedeelte. De campagne omvat radiocommercials, IM's, direct mail en een uitgebreide actiesite op www.beertender.nl. Op het actiegedeelte van beertender.nl staan romantische e-cards, om dames op andere gedachten te brengen. Ook vertellen lotgenoten openhartig hun verhaal. Je kunt een gesprek van man-tot-man voeren met een vriend, of trainen voor het gevecht om het aanrecht. Bij de direct mail vind je een uitvouwbare aanrechtreservering om jouw plek te claimen. En alsof dat nog niet reden genoeg is om lid te worden, krijg je als nieuw lid ook een cadeau voor in de keuken.