CZAR en Sky gaan voor feel good

23-06-2008 (10:34) - Bureaus

Tot en met 17 juli maken Sky Radio-luisteraars kans op een super luxe BMW 320i cabrio. Om deze cabrio te winnen moet de luisteraar het codewoord dat te horen is op Sky Radio 101 FM, sms’en. Uiteindelijk gaan 27 finalisten naar de finale op het strand, waar zij onder leiding van Tanja Jess een sleutel mogen trekken. Eén van de finalisten die met de sleutel de BMW 320i cabrio kan starten, is de gelukkige winnaar van de auto. De finale vindt plaats op 21 juli. De actie ‘Luister en win een BMW cabrio’ is één van de grote acties van Sky Radio 101 FM dit jaar en benadrukt het ‘feel good’-gevoel van het radiostation. De actie wordt breed gecommuniceerd met een tv-commercial die te zien is op alle commerciële Nederlandse tv-zenders. Daarnaast wordt heel Nederland opgeroepen te luisteren naar Sky Radio 101 FM via diverse billboards en megamasten langs wegen. Verder zal er in een groot aantal dagbladen en magazines geadverteerd worden. Uiteraard wordt ook op de website van het radiostation zelf (Skyradio.nl) en andere populaire sites als Hyves aandacht besteed aan de actie. CZAR Film maakte samen met Sky de commercial.


Media

Marketing

Economisch