Darre van Dijk in jury IMC Awards

10-06-2008 (10:30) - Bureaus

De Nederlandse afvaardiging voor de jury van de IMC European Awards is bekend. De totale, internationale jury is evenwichtig samengesteld uit 60 vakmensen van de 10 aangesloten landen. Ingezonden campagnes worden door de jury beoordeeld op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. De Nederlandse afvaardiging bestaat uit: 

·        Arthur Kuiters | Coca Cola
·        Darre van Dijk | Ogilvy
·        Reinoud Wolff | Ben & Jerry’s Nederland
·        Olivier Koning | Selmore
·        Erik-Jan Koense | &KoenseSeverein
·        Aloys van Rest | Ster Marketing & Communicatie

Renate Vogt, voorzitter van de internationale jury: ‘Het is een uitdaging om het beste nationale werk uit 14 landen op Europees niveau te mogen zien en beoordelen.
De IMC European Awards is dé Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatiecampagnes. Alleen nationaal genomineerde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs, waardoor een hoog niveau gewaarborgd wordt.

Media

Marketing

Economisch